Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

A new start

Με το παλιό μου μπλογκ να έχει διαγραφεί, το πρώτο βήμα έγινε. Αν δεν το ανοίξω μέσα σε 3 μήνες, όπως φρόντισε να με ενημερώσει η google, θα διαγραφεί τελείως. Αρκεί να καταφέρω να μην επιστρέψω.


Αυτό που θέλω,που έχω ανάγκη, είναι μια αλλαγή. Μια νέα αρχή. Σε οποιονδήποτε τομέα. Με το να μην μπορώ να διαβάζω και να ξαναδιαβάζω τις αναρτήσεις μου, ίσως καταφέρω να τις ξεχάσω κιόλας. Μια απ'αυτές τις μέρες, θα πατήσω κι εκείνο το δεξί κλικ-διαγραφή που θα εξαφανίσει μπόλικες φωτογραφίες από τον υπολογιστή μου.


Δεν μπορείς να διαγράψεις το παρελθόν. Μπορείς όμως να το αφήσεις πίσω. Είναι παρελθόν. Ό,τι έγινε, έγινε, τέλος, το αφήνουμε πίσω.


Μήνες τώρα, η μαμά μου με πρήζει "να κόψω επιτέλους τη μαλλούρα." Η αλήθεια είναι πως το λατρεύω το μαλλί μου, έχω καταφέρει να το φτάσω μόλις λίγω κάτω απ'το στήθος, το πιο μακρύ που είχα ποτέ. Με κονταίνει όμως,έχει δίκιο. Το μαζεύω πίσω και αφήνω μπροστά μόνο τις μπροστινές τούφες,έτσι που να μου φτάνει λίγο πάνω απ'τον ώμο. Μου φαίνεται ΠΑΡΑ πολύ κοντό, αλλά...μ'αρέσει! Για λίγο, τουλάχιστον. Αλλά να το κόψω στ'αλήθεια; Φοβάμαι ότι θα το μετανιώσω σχεδόν αμέσως.Αν δεν μου αρέσει; Πόσο θα κάνει να ξαναμακρύνει; Από την άλλη... χρειάζομαι μια αλλαγή!


Μια απ'αυτές τις μέρες, σκοπεύω να μιλήσω σε μια πρώην φίλη. Έχουν μαζευτεί πολλά, και δεν ξέρω αν μπορώ να τα αντέξω. Ελπίζω,παρ'όλο που πέρασε τόσος πολύς καιρός, να με καταλάβει. Από αυτή τη συζήτηση, θα εξαρτηθεί αν το Σεπτέμβρη θα αλλάξω σχολείο. Νέο σχολείο, αλλαγή! Φοβάμαι όμως. Κανείς δεν εγγυάται ότι τα πράγματα εκεί θα είναι καλύτερα.


16 μέρες έμειναν για τις διακοπές. Ίσως πετύχω και τότε μια αλλαγή.


Φοβάμαι τις αλλαγές,να πάρει. Αλλά τις έχω τόσο πολύ ανάγκη. The point is, τι να αλλάξω; Τι μπορώ να αλλάξω;



8 σχόλια:

Eleanna είπε...

Ετσι μπραβο παραμπαται. Προχωραμε και δεν κοιταμε πισω.
Και να ξερεις μια απο τα ιδια τραβαω και εγω με τα μαλλια -.- Να τα κοψω και να τα κοψω, αμαν πια :Ρ
Ψιτ, χαμογελα ε? <3

Lost Dreamer είπε...

Τι μαλλί να κόψεις εσύ; Αφού δεν το βλέπουμε και ποτέ-.-

Αν καταφέρω να μην ξανανοίξω το άλλο θα είμαι τόσο περήφανη για τον εαυτό μου..^-^

Ok, I will smile for you<3

Creepy Dreamer είπε...

ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΟΥ. Το ειχα στο μηκος που αναφερεις, οταν ημουν 13 και το εκοψα και δεν μπορεις να φανταστεις πόσο το μετανιώνω....
Είναι καλές οι αλλαγές γλυκιά μου, αρκεί να τις θες στα αλήθεια <3
Το νέο σχολείο ακούγεται λίγο φοβιστικό, ελπίζω να τα καταφέρεις ^.^
Και δίκιο έχει η Ελ, χαμογέλα <3

Lost Dreamer είπε...

Creepy Dreamer μου,
δεν μπορώ να σε φανταστώ με μακρύ μαλλί:Ο

Δεν ξέρω τι αλλαγές θέλω, απλά ότι τις ΘΕΛΩ. Θα βρω τι χρειάζομαι,ελπίζω, και θα το αλλάξω.

Θα χαμογελάω.<3
Φιλιά :**

Unknown είπε...

κάποτε οι αλλαγές είναι καλές αρκεί να τις θέλεις...<3

Ανώνυμος είπε...

Παντως αυτο ισχύει με το μαλλί. Καθε αλλαγη ξεκιναει με καινουριο κούρεμα.

Οσο για το νεο σχολείο, ΚΑΝ'ΤΟ ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΟ. Εγω δεν μπορώ να κανω κατι τετοιο γιατι ειναι μικρη η πολη και γνωριζω κοσμο κι απο το αλλο οποτε δεν θα ειναι αλλαγη, αλλα ευχομαι να γινει κατι και να αλλαξω πολη! Μην σου πω χωρα :Ρ


Γλυκο μου, μην προσπαθεις να κανεις μια νεα αρχή. Η αρχή θα γινει μονη της. Απο τον τοσο καιρό κατάθλιψης που περασα ενα μπορώ να σου πω. Οτι οσο το κυνηγας τοσο απομακρυνεται.

Απλα προσπάθησε να κανεις πολλες μικρες αλλαγες, και ασε τον χρόνο να σε αλλαξει σιγα σιγα.

Φιλια!

Weird Fairy είπε...

Έχω περάσει κι εγώ δύσκολα... και νομίζω πως μια δύσκολη περίοδος ίσως είναι και τώρα στο ξεκίνημα της, για 'μένα. Αλλά ξέρω ότι θα βγω δυνατή, αν πιστεύω στο ουράνιο τόξο που πάντα έρχεται μετά την καταιγίδα.

Όσο για το μαλλί, ένα θα σου πω: Το είχα κι εγώ μέχρι λίγο πιο κάτω απο το στήθος, το έκοψα αγορέ και το αγαπώ άπειρα!
Σχετικά με το σχολείο, δε ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά αν πράγματι χρειάζεσαι την αλλαγή μη διστάσεις. Κι όλα θα πάνε καλά!

andrik είπε...

POLI WRAIO BLOG!!!!KALWS SE VRIKA!!!